logo-kkjeli

Logo Icons

Jumaat, 19th Julai 2019/8:31:02 Petang

Unit Pentadbiran

Pengenalan :

Unit pentadbiran merupakan bahagian utama yang menyokong pengoperasian dan merupakan tulang belakang kepada jabatan dan unit-unit lain. Perjawatan sokongan mula di isi pada tahun 2009 dan kini telah di isi secara penuh dengan menjadikan jumlah perjawatan menjadi 6 orang.

Secara umumnya, unit ini bertanggungjawab dalam urusan tadbir urus yang berkaitan dengan pengurusan sumber manusia dan kewangan bagi semua kakitangan Kolej Komuniti Jeli. Unit ini dipecahkan kepada dua bahagian utama bagi memudahkan dan melancarkan lagi tugas di unit ini iaitu :

  • Pentadbiran Am
  • Kewangan

Fungsi Unit Pentadbiran Am

  • Menguruskan hal-hal berkaitan surat-menyurat
  • Menguruskan hal-hal berkaitan sistem fail kolej
  • Menguruskan perjawatan dan perkhidmatan kakitangan
  • Menguruskan hal-hal berkaitan kawalan stok dan pengstoran
  • Menguruskan hal-hal berkaitan kebersihan bangunan
  • Menguruskan hal-hal berkaitan dengan kemudahan kolej
  • Menguruskan reten kursus bulanan kakitangan

Fungsi Unit Kewangan

  • Menguruskan hal-hal berkaitan pengurusan bayaran dan terimaan
  • Menguruskan hal-hal berkaitan pengurusan perolehan
  • Menguruskan Anggaran Belanjawan Tahunan (ABM)

 

Unit Pentadbiran

Kongsi Artikel Ini

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
QR Code

MESRA MOBILE

Imbas Kod QR ini dengan telefon pintar anda untuk capaian mobile.